نستله صهیونیستی سرمایه گذار اصلی آب معدنی دماوند است!

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی

به گزارش جهان به نقل از  مشرق، بسياري از هموطنان ايراني که به علت تعلل دولت در برخورد با واردات و توليد محصولات شرکت نستله، از صهيونيستي بودن آن ناآگاهند، نبود دلايل متقن براي صهيونيستي بودن اين شرکت را دليل خريد محصولات آن ذکر مي کنند که در اين ميان و بويژه در فصل تابستان آب معدني آن و در فصل زمستان، نسکافه و کافي ميت اين کمپاني، خريدار بيشتري در ايران دارد.

گفته مي شود اين شرکت قصد دارد با توجه به افشاگري هاي اخير درباره صهيونيستي بودن آن، اقدام به تغيير نام تجاري خود در کشورمان کند تا از حساسيت برانگيز شدن و تحريم خريد محصولاتش، ممانعت نمايد.
متأسفانه بايد گفت آب معدني توليدي شرکت صهيونيستي نستله و نيز آب معدني دماوند که نستله، سرمايه گذار آن است پرفروش ترين نوع آب معدني در داخل کشور به ويژه در فصل گرما و ماه مبارک رمضان به شمار مي آيد.
شهريار بشارت، مدیرعامل شركت آب های معدنی دماوند چندي پيش ار سرمایه گذاری نستله به عنوان بزرگترین شركت صادركننده آب معدنی جهان در اين شرکت خبر داده بود.

وی با اشاره به اینكه ۴۰ درصد سهام شرکت دماوند متعلق به فرانسوی هاست، گفت: شركت نستله، تولید كننده مواد غذایی و لبنیات بوده و در عین حال مشهورترین آب جهان یعنی اویان را در اختیار دارد.



مديرعامل آب معدني دماوند در ادامه با افتخار اعلام کرده بود:

 آب معدنی این شركت، بازارهای منطقه را اشباع كرده و

 متعلق به شركت نستله، بزرگترین شركت مواد غذایی دنیاست

 که بیش از ۱۰۰ سال سابقه فعالیت دارد.

 

اما در ادامه، برخي از دلايل صهيونيستي بودن اين شرکت را که عامل حرام بودن مصرف محصولات آن است، با هم مرور مي کنيم:

* نستله يك كمپاني تغذيه بين‌المللي است كه در سال ۱۸۶۶ ميلادي در سوييس توسط هانري نستله تأسيس شد و اكنون در ۱۰۰ كشور جهان، ۳۵۰ شعبه دارد.

* محصولات غذايي نسكافه، سرلاك، مگي، كافي ميت، آب معدني و ... از جمله توليدات اين شركت در سطح جهاني است.

* نستله در سال ۱۹۹۸ ميلادي، جايزه جوبيلي (Jubilee Award) را از دست بنيامين نتانياهو، نخست وزير رژيم صهيونيستي، دريافت كرد. اين جايزه به بزرگترين شركت‌هاي تأمين كننده اقتصاد اسرائيل اعطا مي شود.

* نستله در سال ۲۰۰۰ ميلادي، مبلغ ۶/۱۴ ميليون دلار به صندوق غرامت هلوكاست واريز كرده است. بيانيه رسمي اين پرداخت در پايگاه اينترنتي اين شركت موجود است.

* اكنون نستله بيش از چهار هزار پرسنل در بيش از ۱۰ شعبه اصلي در سرزمين‌هاي اشغالي دارد كه يكي از مهمترين شعب آن، در شهرك صهيونيستي سديروت (واقع در مناطق اشغالي نوار غزه) به مساحت ۷۰۰ متر مربع مي‌باشد.

* شركت نستله، مالك بيش از نيمي از سهام شركت اسرائيلي Osem (از بزرگترين شركت‌هاي غذايي اسرائيل) است.

* مديرعامل شرکت نستله از ميهمانان ويژه محفل سالانه سران فراماسونري و صهيونيسم بين الملل است و امسال نيز "پيتر برابک لتما" مديرعامل اين شرکت در سوئيس نيز در گردهمايي بيلدربرگ که از ۹ تا ۱۲ ژوئن (پنجشنبه ۱۹ تا يکشنبه ۲۲ خرداد ۹۰) در هتل "سورتا هاوس" در "سنت موريتز" سوئيس برگزار شد، به علت خدماتي که به رژيم اسرائيل ارائه کرده است به عنوان ميهمان ويژه حضور يافت.

* آمريكا سالانه ۲۴ ميليون دلار را به ازاي سرمايه‌گذاري در اسرائيل به اين شركت اعطا مي‌كند.

* نام شركت نستله به دليل ارتباط وثيق اقتصادي با رژيم صهيونيستي، در ليست معتبر‌ترين نهادهاي بين‌المللي تحريم اسرائيل موجود است و تاكنون در نقاط مختلف جهان اين شركت توسط گروه‌هاي مختلف مسلمان و غيرمسلمان، به دليل كمك به رژيم صهيونيستي تحريم شده است.

* از جمله نهادهاي معتبر جهاني كه اين شركت را در محكوميت جنايات رژيم صهيونيستي تحريم كرده‌اند، يكي از بزرگترين اتحاديه‌هاي تجاري اروپا (UNSOIN) و يك نهاد مسيحي عمده به نام Christian Aid هستند كه هر دو غير مسلمان هستند.

* گروه‌ها و نهادهاي اسلامي مختلف نيز از چند سال پيش (پس از آغاز انتفاضه دوم) نستله را در ليست تحريم خود قرار داده‌اند.
ده‌ها گروه اسلامي در اروپا و آمريكا به منظور تحريم شركت‌هاي صهيونيستي، سايت اختصاصي اينترنتي تاسيس كرده‌اند كه در ليست اكثر آنها نام شركت نستله موجود است.

* از جمله نهادهاي بين‌المللي تحريم كننده نستله، اتحاديه عربي تحريم اسرائيل است كه پس از تحريم اين شركت با واكنش شديد مديرعامل نستله مواجه شد.

* در سال گذشته، جمعي از دانشجويان لبناني، با حضور فعالان بين‌المللي بايكوت اسرائيل از كشورهاي اروپايي، تجمعي در برابر دانشگاه بيروت به منظور اعلام تحريم اين شركت داشتند.

* نستله در ايران عملاً فعاليت‌هاي خود را از سال ۲۰۰۱ با خريد امكانات توليدي موجود از يك شركت داخلي (در محمديه قزوين) با توليد نسكافه، كافي ميت، مگي و ... آغاز كرد.

* نستله فعاليت‌هاي تبليغي خود را طي مدت تأسيس خود به تدريج افزايش داده است؛ از خودروهاي ويژه‌ تبليغاتي توزيع محصولات تا عرضه‌ رايگان برخي محصولات در برخي محافل و مجالس فرهنگي مانند جشنواره فيلم فجر، آگهي‌هاي روزنامه‌ها، بيلبوردها، دانشگاه‌ها، اتوبوس‌ها و ...

* امور مشتريان شركت نستله ايران از چند ماه قبل، اقدام به برگزاري كلاس‌هاي ويژه آشپزي خانم‌ها در فرهنگسراي تهران و ديگر شهرستان‌ها نموده است. طبق اعلام پايگاه اينترنتي نستله ايران، تاكنون به ۵۰۰۰ خانم ايراني آموزش داده است.

* شركت نستله در اسفند سال ۱۳۸۴، اقدام به برگزاري يك جشن و مسابقه بزرگ سراسري در ايران نموده است و برندگان اين مسابقه به تور كشور سوئيس فرستاده است.

* رئيس نستله ايران يك غيرايراني است و کارکنان آموزش ديده اين شركت ۱۸۰ نفر هستند.

تمامي اين مستندات، از منابع رسمي اين شركت يا طرف‌هاي قرارداد آنها از اسرائيل تهيه شده است.









 سرگرمی و خنده

مصطفی صالحی

گروه های جوک و پر طرفدار تلگرام,بانک گروههای تلگرام ,دعوت همزمان به گروههای جوک پرطرفدار تلگرامتلگرام، گروه تلگرام، Telegram، انواع گروهها در تلگرام، تلگرامی، گروه های تلگرام، دعوت گروه تلگرام، گروهای تلگرام، ورود به گروه تلگرام، لینک دعوت تلگرام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: